Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  SzukajSzukaj  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Kod i wzór na artefakty

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Wiedźma
Wiedźma

AdminAdmin


Liczba postów : 120

Charakter : Zajebisty
Zawód : Rzucanie uroków

Wygląd : Ładny ; )
Galeria : *o*
Female
Kod i wzór na artefakty Empty
PisanieTemat: Kod i wzór na artefakty   Kod i wzór na artefakty EmptySob Mar 21, 2015 6:01 pm

Poniżej znajduje się kod na tworzenie artefaktów, który należy skopiować i uzupełnić. W razie trudności znajduje się tu również przykładowy wzór wraz z objaśnieniem zaznaczanym o takim kolorem. Warto się z tym zapoznać aby uniknąć nieporozumień i poprawiania artefaktu.

Ponadto pragnę przypomnieć, że artefakty są cenne, a zdobycie ich jest bardzo często trudne, niebezpieczne i czasochłonne. Nie jest to coś co leży na ulicy i czeka na podniesienie. Przy tworzeniu proszę mieć to na uwadze.

Kod:
[b]Nazwa przedmiotu: [/b]
[b]Wygląd:[/b]
[b]Materiał wykonania: [/b]
[b]Właściwości przedmiotu:[/b]
[b]Twórca:[/b]
[b]Historia przedmiotu: [/b]
[b]Okoliczności uzyskania przedmiotu:[/b]


Przykładowy opis wraz z wyjaśnieniem:

Nazwa przedmiotu: 
Każdy przedmiot nasączony choćby odrobiną magii, bez względu na to czy dobrej czy złej nosi jakąś charakterystyczną dla siebie nazwę. Bywają one proste lub bardzo wymyślne, wszystko zależy od upodobań twórcy, lub tego jakie miano rzecz otrzymała w ciągu swego istnienia.
- Naszyjnik Wolnej Woli

Wygląd:
Fizyczny wygląd przedmiotu, czy jest to pierścień, amulet, lalka czy księga. Dodatkowo do opisu można zamieścić obrazek, bądź link do obrazka z jego wyglądem.
- Naszyjnik znajduje się na srebrnym łańcuchu. Jest on na tyle długi, że schowany za koszulę nie wypada i można go w miarę bezpiecznie ukryć.
Sama zawieszka, która jest najważniejszą częścią naszyjnika jest srebrnym krążkiem, w którego środek wtopiony jest mały czarny kamień. Najprawdopodobniej on jest źródłem mocy.

Materiał wykonania: 
Z jakich materiałów został wykonany magiczny przedmiot. Metal, plastik, drewno, kamień. W dużej mierze zależy to od jego przeznaczenia oraz woli twórcy.
- Naszyjnik został wykuty ze srebra z wtopionym maleńkim czarnym kamieniem.

Właściwości przedmiotu:
Meritum, czyli jakie magiczne właściwości posiada opisywany przedmiot.
- Uodparnia właściciela na moce psychiczne, zamyka jego umysł i nie pozwala na manipulację nim.

Twórca:
Kto stworzył owy przedmiot lub nasycił go mocą.
-Przypuszczalnie wykucie naszyjnika - Ragesindus
Pochodzenia czarnego kamienia - nieznane

Historia przedmiotu: 
Kilka, kilkanaście zdań na temat historii przedmiotu.
- Przedmiot został stworzony przed wiekami, nikomu nie jest znana dokładna historia, jedyne co wiadomo, że na pewno od samego początku należał do członków klanu Berx. W ich łapskach był to bardzo przydatny artefakt, wampiry wywodzące się z tej linii krwi przede wszystkim posługują się mocami fizycznymi, Naszyjnik Wolnej Woli pozwalał właścicielowi obronić swój umysł przed ewentualnymi atakami i próbami wpłynięcia na jego psychikę. Wiadomo również, że przez całe swoje istnienie przechodził z rąk do rąk wampirów z klanu Berx. Nie można jednak dokładnie potwierdzić ich tożsamości i sposobu typowania kolejnych szczęśliwych posiadaczy. Tak jak i nie można powiedzieć, kto zdobył, albo kto podarował Berx kamień, w którym skrywa się moc naszyjnika.

Okoliczności uzyskania przedmiotu:
Kilka, kilkanaście zdań na temat tego w jaki sposób postać weszła w posiadanie opisywanego przedmiotu.
- Kleopatra obecna posiadaczka Naszyjnika Wolnej Woli zdobyła go zabijając swojego stwórcę. Wizimar był starym, znudzonym wampirem, choć przez całe swoje nieżycie potwierdzał i głośno mówił, że pragnie istnieć po kres świata i oglądać jak to się ludzkie istoty będą męczyć z pokolenia na pokolenie. W swoim długim życiu miał jedynie dwoje szczeniąt. Jednym z nich była właśnie Kleopatra, która była zuchwałą i wojowniczą wampirzycą. Kiedy tylko dowiedziała się, że rzadki ale jakże przydatny artefakt znajduje się w posiadaniu Wizimara postanowiła skrócić jego czas nieżycia. Zaplanowała każdy szczegół, zwabiła go w pułapkę i z zimną krwią obdarowała go wiecznym spokojem. Walka była długa i męcząca, w tym przypadku okazało się jednak, że uczennica przerosła mistrza. Gdy było po wszystkim z jego szyi zerwała naszyjnik.
Powrót do góry Go down
 

Kod i wzór na artefakty

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Wzór poczty e-mailowej, wzór wiadomości
» Wzór telefonu, wzór wiadomości

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: LIMBO :: Rytualny Loch :: Zbrojownia-