IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Rivatu

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Smok
avatar

Mistrz GryMistrz Gry


Liczba postów : 36

Charakter : Trudny. Złośliwy, zachłanny i upierdliwy.
Zawód : Gnębiciel

Wygląd : Wielki gad o czarnych, lśniących łuskach i nienawistnych ślepiach.
Male
PisanieTemat: Rivatu   Pią Sty 30, 2015 6:40 pm

Rivatu: Przeklęta krew tego klanu sprowadza szaleństwo i niestabilność emocjonalną. Inne wampiry starają się zazwyczaj unikać Rivatu.

0. Dominacja: Histeria – Wampir wywołuje w ofierze skrajne stany emocjonalne, takie jak euforia, niepohamowany śmiech czy głęboka depresja. Stan taki utrzymuje się przez około godzinę.

1. Zmiana kształtu: Osoba - Rivatu jest w stanie przybrać fizycznie postać jakiejkolwiek zobaczonej wcześniej osoby. W przypadku przemiany w wampira, przyjmuje tylko jego kształt, nie nadprzyrodzone zdolności.

2. Dominacja: Telepatia – Przydatna umiejętność pozwalająca na komunikowanie się z innymi istotami rozumnymi za pomocą myśli. Zasięg telepatii to 2km. Moc bierna.

3. Dominacja: Męki Tantala – Odwrotność mocy jaką posługują się amante. Za pomocą swego przerażającego głosu, wzmocnionego dodatkowo tą specyficzną mocą, wampir potrafi uśpić ofiarę i sprowadzić na nią straszliwe koszmary.

4. Dominacja: Iluzja A – Moc polegająca na wywoływaniu u ofiary psychodelicznych obrazów. Stan taki mija po około godzinie.

5. Dominacja: Iluzja B – Moc polegająca na wywoływaniu u ofiary zaburzeń równowagi oraz kierunków. Stan taki mija po około godzinie.

6. Dominacja: Panika – Umiejętność dzięki, której ofiarę dopada paniczny strach przed użytkownikiem.

7. Dominacja: Wymazanie wspomnień - Bardzo przydatna umiejętność dzięki, której można wyjść obronną ręką z wielu nieciekawych sytuacji. Dotykając głowy ofiary dłonią, wampir może wymazać poszczególne jej wspomnienia, takie jak chociażby zobaczenie czegoś paranormalnego. Po usunięciu fragmentu pamięci ofiara traci na krótki czas przytomność.

8. Manipulacja: Lustro – Niespotykana moc, którą posługiwać może się tylko ktoś tak szalony jak Rivatu. Używa się jej podczas walki a sprawia ona, że atakujący przeciwnik otrzymuje obrażenia identyczne z tymi jakie zadał wampirowi.

9. Manipulacja: Elektrokineza – Dość spektakularna umiejętność pozwalająca na ciskanie niewielkimi ładunkami elektrycznymi mogącymi np. powalić przeciwnika poddając szokowi jego układ nerwowy, wywołać spięcie czy przepalić obwody w komputerze.

Charakterystyka: Klan, którego obawiają się wszystkie Dzieci Nocy, lecz nie ze względu na jego potęgę a zupełną nieprzewidywalność. Niewielu ma odwagę z nimi rozmawiać a co dopiero wchodzić w jakąś bliższą znajomość. Wariaci, tak w skrócie można opisać wampiry klanu Rivatu. Wszyscy jego członkowie są szaleni jak świat długi i szeroki. W ich chorych umysłach nie da się odnaleźć żadnego systemu, bazować na czymkolwiek. Naprawdę utrudnia to jakikolwiek kontakt. Schizofrenicy widzący i słyszący rzeczy, których nie ma, posiadający mnogość jaźni oraz budzącą w wielu lęk, intuicję pozwalającą na bierne odczytywanie emocji oraz uczuć osób w pobliżu. Często podejrzanie weseli i beztroscy niczym dzieci, infantylni, jednak przez to jeszcze bardziej niebezpieczni. To co jest dla nich niewinną zabawą dla postronnych prawdziwą makabrą i horrorem.
Cierpią na gwałtowne zmiany stanów emocjonalnych, potrafią w ciągu jednej minuty przejść z czarnej rozpaczy do czystej euforii szczęścia. Mówi się, że dzięki swemu roztrzaskanemu niczym lustro umysłowi są oni w stanie dostrzec rzeczy, które wymykają się percepcji innych. Ile w tym prawdy? Trudno to stwierdzić gdyż by się o tym przekonać należałoby znaleźć metodę na oddzielenie bezsensownego bełkotu i losowo wykrzykiwanych słów od rzeczy naprawdę istotnych. Najgorsze w tym wszystkim jest jednak to, że ich szaleństwo może przybrać naprawdę różne formy, od brutalnych morderstw po skrajną schizofrenię, stany lękowe i najdziwniejsze nawet fobie. Mimo to potrafią być bardzo przydatni, tak więc Chimera zawsze stara się utrzymywać z nimi dobre relacje, choć niech Noc będzie świadkiem, że bywa to naprawdę trudne...

Rekrutacja: Sami Rivatu lubią mówić o tym, że tylko wybrani są w stanie przyjąć i zrozumieć ich „dar”. Prawda jest jednak taka, że wampiry te najchętniej w swe szeregi wcielają śmiertelników już dotkniętych przez szaleństwo. Pacjentów szpitali psychiatrycznych, schizofreników, ludzi z fobiami, nerwicą natręctw, psychozami czy depresją. Idealnie nadają się oni do tego by wracając do nie-życia zostać dobrymi użytkownikami klanowych zdolności Rivatu. Rekrutacja nie ogranicza się jednak tylko do szaleńców i chorych umysłowo. Czasami zdarza się, że rytuałowi przeistoczenia poddani zostają lekarze. Psychiatrzy, psychologowie, psychoanalitycy również posiadają odpowiednie predyspozycje ponieważ mieli styczność z różnymi schorzeniami na tle umysłu oraz rozumieją je lepiej niż jakikolwiek człowiek cierpiący z ich powodu. Praktyka ta pokazała, że najwięksi spośród klanu, ci którzy świadomie czerpią z dobrodziejstw strzaskanego umysłu to właśnie oni. Rozumieją zasady jakimi się kieruje i potrafią wykorzystać go do osiągnięcia swoich celów.

Relacje: Zważywszy na szaleństwo i kompletną nieprzewidywalność nie da się jednoznacznie określić relacji tego klanu. Każdy wampir wchodzący w jego skład to specyficzne indywiduum kierujące się własnym, spaczonym umysłem i rozsądkiem. Jedyne co można wywnioskować z zachowań wspólnych dla wszystkich Rivatu to fakt, że pałają chorą nienawiścią do Xzar, niezależnie od swego wieku i pochodzenia. Wydaje się być to przekazywane z pokolenia na pokolenie i choć zapewne niewielu spośród dzisiejszych Rivatu zdaje sobie sprawę z tego, że to wampirzy czarnoksiężnicy odpowiadają za wieczną klątwę jaka ciąży nad ich Linią Krwi, to wszyscy jednomyślnie ich nienawidzą.

Dzieje: Świat pełen był szaleńców niemal od zawsze, od kiedy pojawili się ludzie. Czy jednak od zarania dziejów zdarzali się też niezrównoważeni wśród Dzieci Nocy? Prawdopodobnie tak, jednak nie można udowodnić tego w żaden sposób. Takie przypuszczenie jest mimo wszystko racjonalne i śmiało można uznać je za fakt. Byli to Rivatu? Z całą pewnością nie. Psychopaci, wariaci i wampiry z lekko skrzywioną psychiką zdarzają się również w innych klanach, bez wyjątku.
Klan szaleńców narodził się dużo później, a z jego początkami wiąże się wiele legend powtarzanych do dzisiaj, w mniej lub bardziej zmienionej formie. W tą najpopularniejszą i  wydającą się najbardziej prawdopodobną wierzą sami członkowie klanu a z braku jakichkolwiek źródeł, inne Dzieci Nocy zaakceptowały ją i nie próbują w żaden sposób obalać.
Legenda głosi, że podczas konfliktu jaki wybuchł pomiędzy nowo powstałą Chimerą a klanem Xzar w XIX wieku, zorganizowano tajną misję mającą na celu odkrycie i zniszczenie głównej siedziby Rzeźbiarzy Ciał w Europie Wschodniej. Niewielka grupa, kilkunastu wampirów ze zrzeszonych klanów tropiła gniazdo żmij całymi miesiącami zbierając informacje o jego położeniu. Kiedy odkryto jego lokalizację ruszono do ataku. O nim samym jak i o tych, którzy brali w nim udział niewiele wiadomo. Przekazy ustne mówią o tym iż udało się zburzyć placówkę i wybić znajdujących się tam czarnoksiężników do nogi. Podczas starcia jednak uwolnili oni tajemnicze,  moce demonicznego pochodzenia, skutkujące straszliwą klątwą, która na zawsze odmieniła oddział Chimery. Ich umysły zostały wypaczone, strzaskane niczym lustro ciśnięte o ziemię. Nie potrafili posługiwać się już klanowymi zdolnościami, miast nich posiadali zupełnie inne, niezbadane i pogłębiające ich szaleństwo. W przypływie paniki uciekli i ślad po nich zaginął. Skryli się gdzieś, w odosobnieniu i tam kontemplowali zmiany jakie w nich zaszły.  To według legendy, byli pierwsi Rivatu. Prawdopodobnie by lepiej poznać samych siebie tworzyli „potomstwo”, które dziedziczyło ich pokrętne cechy.
Niespotykana do tamtej pory fala okrutnych morderstw, kanibalizmu i innych zwyrodnień zalała Stary i jak i Nowy Świat na przełomie XIX i XX wieku. Chimera zbyt zajęta kolejnym zwalczaniem wpływów niezrzeszonych klanów, nie połączyła ich z pojawieniem się nieznanego gatunku wampirów. Zresztą, nikt nie miał pojęcia co stało się z małą grupką uderzeniową, która zniknęła kilkadziesiąt lat wcześniej. Najsłynniejszym a zarazem bardzo tajemniczym, przedstawicielem Rivatu był Kuba Rozpruwacz, wywołujący panikę wśród mieszkańców Londynu.
Z początkiem XX wieku, w końcu udowodniono istnienie kolejnego klanu a jako, że jego przedstawiciele, choć bez wątpienia szaleni i nieprzewidywalni, twierdzili iż są potomkami zaginionej ekspedycji z czasów wojny z Xzar, Chimera postanowiła pozwolić się im wykazać oraz otoczyła ich swą opieką. Okazało się to bardzo dobrym rozwiązaniem. Chociaż współpraca z Rivatu jest diabelnie trudna a w ich szeregach pojawiają się bardzo często jednostki niebezpieczne dla otoczenia, to są oni niezwykle przydatnym klanem. Zresztą... lepiej mieć nad nimi choć niewielką kontrolę niż pozwolić by ci szaleńcy wędrowali po świecie samopas...
Najsłynniejsi psychopaci i mordercy zazwyczaj mają jakieś związki z owym klanem. Albert Fish, słynny kanibal i pożeracz dzieci z lat 30, Potwór z Florencji, mordujący zakochane pary i wycinający im genitalia w latach 80. Lista „sławnych” Rivatu jest bardzo długa. Dzisiejsi przedstawiciele tego klanu, też mają swoje za uszami choć Chimera stara się tłumić ich psychopatyczne zapędy jak tylko może.

Struktura klanu: W większości wampirzych klanów struktura jest bardzo podobna. Zmianie ulegają jedynie nazwy i w nieznacznym stopniu funkcje. W dzisiejszych czasach często porzuca się tradycyjne tytuły na rzecz tych używanych powszechnie i będących najbardziej uniwersalnymi. Wprowadza to jednolitość oraz przejrzystość nawet dla kogoś spoza klanu, co często bardzo ułatwia kontakty.

~ Wampir
~ Szczenię

Główna siedziba: Nieznana

Zasady specjalne:

~ Rivatu widzą, słyszą i czują rzeczy, których nie ma,

~ Posiadają „głosy”, które niemal nieustannie rozmawiają z nimi w ich głowach,

~ Nie mają poszanowania dla niczego, nawet dla samych siebie,

~ Większość z nich traktuje nie-życie i wszystko co się z nim wiąże jako zabawę,
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 

Rivatu

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: PROLOG :: Necronomicon :: Klany krwiopijców-