IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Słownik Danse Macabre

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Smok
avatar

Mistrz GryMistrz Gry


Liczba postów : 36

Charakter : Trudny. Złośliwy, zachłanny i upierdliwy.
Zawód : Gnębiciel

Wygląd : Wielki gad o czarnych, lśniących łuskach i nienawistnych ślepiach.
Male
PisanieTemat: Słownik Danse Macabre   Czw Lis 27, 2014 12:02 am

A

~ Amante: Jeden z młodszych klanów krwiopijców, który swój początek wziął od grupy Dux o nietypowych upodobaniach. Amante kojarzeni są głównie z pięknem, uwodzeniem, ale również z narcyzmem i wywyższaniem się ponad inne Dzieci Nocy. Ciekawostką jest, że stanowczo zaprzeczają jakoby ich klan miał jakiekolwiek powiązania z Dux i Casanovą.

~ Animalizm: W odniesieniu do gatunków wampirzych mocy nadprzyrodzonych oznacza grupę zdolności polegających na więzi z naturą, dzikimi zwierzętami i wewnętrzną bestią, która czai się w podświadomości każdego krwiopijcy. Do grupy tej należą na przykład kameleon lub siła bestii.

~ Avido: Wampirzy klan nie cieszący się zbyt dobrą opinią nawet wśród reszty "swoich". Wywodzi się z terenów Hiszpanii i Włoch a znany jest głównie ze swoich lepkich rąk, chciwości oraz uwielbieniu dla bogactwa objawiającego się we wszelkiej błyszczącej i szeleszczącej postaci.

B

~ Baskerville: Pogardliwe określenie stosowane przez wampiry w stosunku do przedstawicieli własnego gatunku. Nazywa się tak tych, którzy uśmiercili swego Rodzica i tym sposobem uzyskali wolność i swobodę działań.

~ Berx: Klan wampirów wywodzący się pierwotnie z terenów Europy Zachodniej i Środkowej. Znany jest z brutalności i temperamentu swoich członków. Wampiry posiadający tą Linię Krwi są krnąbrni i nie akceptują nad sobą żadnej zwierzchności. Z tego powodu często wchodzą w konflikty z klanem Dux oraz Chimerą.

C

~ Chimera: Potężna i wpływowa organizacja o zasięgu globalnym Zrzesza całe klany lub pojedyncze wampiry narzucając im tak zwany Kodeks Milczenia oraz oferując pomoc i ułatwiając nie-żywot w licznych kwestiach, takich jak wyrabianie fikcyjnych dokumentów, pozwoleń czy zwyczajnie chroniąc swoich członków.

D

~ DBY: Skrót od Departament Bezpieczeństwa Ytaverii. Jest to ytaverska policja i straż miejska, pilnująca porządku, łapiąca przestępców i stawiająca ich przed sądem.

~ Devin: Wampirzy czarnoksiężnicy. Ich pierwotna domena znajdowała się na terytorium starożytnego Egiptu. Niegdyś bratni klan Xzar, dziś śmiertelni wrogowie. Ich specjalnością jest przerażająca Magia Krwi, magiczne artefakty oraz wiedza tajemna. To oni wielokrotnie inspirowali śmiertelnych do zakładania okultystycznych zakonów i ugrupowań.

~ Dravec: Jeżeli kogoś można nazwać łowcą czy drapieżnikiem to z całą pewnością wampiry z tego klanu. Ich niesamowita więź z naturą i dzikimi bestiami powoduje, że są wstanie przetrwać w dziczy z dala od cywilizacji. Jest to klan samotników stroniący od wielkiej polityki i biznesu, jednak niemal zawsze wierny Chimerze i jej decyzjom.

~ Dominacja: W odniesieniu do gatunków wampirzych mocy nadprzyrodzonych oznacza grupę zdolności polegających na manipulacją emocjami i psychiką ofiary. Do grupy tej należą na przykład majestat lub opętanie.

~ Dux: Klan wampirzej arystokracji. Niegdyś zajmowali się głównie dworskimi intrygami i manipulacją narodami śmiertelnych by powiększać swe domeny. Dzisiaj ich głównym zajęciem jest kierowanie potężnymi korporacjami i koncernami. Bogate i bardzo wpływowe wampiry, które nie mają sobie równych w pomnażaniu majątku.

~ Dziecko: Termin stosowany w społeczeństwie wampirów w odniesieniu do młodych i niedoświadczonych, często znajdujących się jeszcze pod opieką Rodzica, przedstawicieli swojego gatunku. Synonim to szczenię.

E
F
G

~ Ghul: Istota śmiertelna, człowiek lub zwierzę, uzależniona od krwi swojego pana, wampira. Powstają w wyniku rytuału zwanego Przywiązaniem. Ghule są wzmacniane wampirzą krwią jednak nie posiadają słabości typowych dla ich panów, jak srebro czy światło słoneczne. Bardzo wydajna forma służby i ochrony, wierna aż do śmierci, swojej lub właściciela.

H
I
J
K
L

~ Linia Krwi: Potocznie zwana dziedziczeniem. Przenoszona jest wraz z klątwą wampiryzmu na przeistaczanego śmiertelnika. Determinuje Klan do jakiego będzie przynależał nowy wampir. Dziecko otrzymuje po Rodzicu Linię Krwi i tym samym przynależność do Klanu. Nie ma od tej zależności żadnych znanych wyjątków.

M

~ Magia Krwi: Niewiarygodnie potężna czarna magia, którą z wielką wprawą posługują się wampirzy czarnoksiężnicy z klanów takich jak Devin czy Xzar. Polega ona w dużej mierze na manipulacji krwią oraz tajemniczą energią z nią związaną. Wielu wampirów uważa ją za zbyt potężną i złą by móc jej używać.

~ Manipulacja: W odniesieniu do gatunków wampirzych mocy nadprzyrodzonych oznacza grupę zdolności polegających na manipulacją różnymi rodzajami energii. Do grupy tej należą na przykład telekineza lub magnokineza.

N
O

~ Ostateczna śmierć: Słowo śmierć wydaje się być niewystarczające w odniesieniu do istot, które już raz umarły. Stąd też właśnie wziął się termin "Ostateczna śmierć" oznaczająca definitywny koniec nieumarłego.

P
Q
R

~ Rivatu: Zupełnie nieprzewidywalny i z całą pewnością niegodny zaufania klan szaleńców. Unikają ich nawet inne Dzieci Nocy. Linia Krwi Rivatu oprócz nadprzyrodzonych zdolności przenosi również kompletny obłęd mogący się objawiać na wiele sposobów. Od skrajnej schizofrenii po ciężką depresję a nawet autyzm.

S

~ Szczenię: Termin stosowany w społeczeństwie wampirów w odniesieniu do młodych i niedoświadczonych, często znajdujących się jeszcze pod opieką Rodzica, przedstawicieli swojego gatunku. Synonim to dziecko.

T
U
V
W
X

~ Xzar: Klan wampirów. Jeden z niewielu, którym udało się opanować potężną Magię Krwi. Xzar są powszechnie nienawidzeni i tępieni gdziekolwiek się pojawią ze względu na bluźniercze i ohydne praktyki jakich dopuszczają się w swych kryjówkach. Potworne modyfikacje własnego ciała oraz monstra jakie tworzą i dla kaprysu wypuszczają samopas w świat, wyraźnie świadczą, że nie nie mają zamiaru ukrywać się przed oczami śmiertelnych. Klan ten jest głównym przeciwnikiem Chimery oraz zaciekłym wrogiem i rywalem klanu Devin.

Y

~ Yeti: Legendarny człowiek śniegu z Himalajów. A czego się spodziewałeś?

Z

~ Zarg: Wampirzy klan, jeden z trójki założycieli Chimery. Krwiopijcy posiadający tą Linię Krwi wyróżniają się odpychającą brzydotą. Ich ciała deformują się w makabryczny sposób co sprawia, że muszą ukrywać się przed oczami śmiertelnych. Są specjalistami od pozostawania niezauważonym oraz szeroko pojętej infiltracji i zdobywania czegoś co pozostaje poza zasięgiem innych klanów.

~ Żywiciel: Epitet jakim wampiry zwykły określać ludzi, ze względu na swój specyficzny sposób żywienia się.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 

Słownik Danse Macabre

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: PROLOG :: Necronomicon-