Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  SzukajSzukaj  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Avido

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Smok
Smok

Mistrz GryMistrz Gry


Liczba postów : 36

Charakter : Trudny. Złośliwy, zachłanny i upierdliwy.
Zawód : Gnębiciel

Wygląd : Wielki gad o czarnych, lśniących łuskach i nienawistnych ślepiach.
Male
Avido Empty
PisanieTemat: Avido   Avido EmptyPon Lut 16, 2015 4:53 pm

Avido: Podstępni włamywacze i cisi zabójcy, nie mający sobie równych w sztuce skrytobójstwa i oszustw.

0. Dominacja: Trans – Dotknięta tą specyficzną mocą ofiara zdaje się nie widzieć i nie słyszeć tego co dzieje się wokół. Trans działa od 5 do 10 minut.

1. Manipulacja: Niewidzialność - Wampir potrafi stać się zupełnie niewidzialny dla oczu, kamer i obiektywów aparatów. Mocy nie można aktywować dopóki jest się widzianym przez jakąś osobę. Gdy jest aktywna nie można biegać, używać innych mocy ani atakować gdyż spowoduje to jej dezaktywację.

2. Manipulacja: Klonowanie – Użytkownik za pomocą iluzji tworzy idealną kopię swojej osoby. Klon jest nierzeczywisty tak więc nie da się go zranić, ale sam również nie może zadawać obrażeń. Stosowane głównie do zmylenia przeciwnika lub zwiadu gdyż wszystko to co widzi kopia utrwala się w umyśle oryginału. Klon znika po otrzymaniu ciosu lub znika samoistnie po około 2 godzinach.

3. Manipulacja: Magnokineza – Przydatna umiejętność polegająca na manipulacji drobnymi metalowymi przedmiotami takimi jak klucze, pistolety czy noże.

4. Manipulacja: Jadowita pieszczota – Wampir potrafi paraliżować ofiarę poprzez dotyk. Trucizna wydzielana podczas kontaktu ze skórą ofiary działa na jej układ nerwowy. Jad paraliżuje istoty śmiertelne oraz wampiry na dwie godziny.

5. Manipulacja: Widzenie aur - Zagadkowa zdolność, która udowadnia, że wielu spośród mistyków miało rację. Każde stworzenie posiada swoją unikalną aurę a wampir dzięki tej tajemniczej mocy wedle życzenia może je spostrzec. Moc szczególnie przydatna do rozpoznawania tego któż jest nieumarłym a kto zwykłym śmiertelnikiem. Aby zobaczyć czyjś aurę, Avido musi oczywiście mieć daną osobę przed oczami, w odległości nie większej niż 50 metrów. Moc przestaje działać po dezaktywacji lub sama z siebie po upływie 10 minut.

6. Animalizm: Infrawizja – Specyficzna, zwierzęca zdolność. Aktywowana zmienia zupełnie zmysł wzroku wampira sprawiając, że widzi w podczerwieni. Wykrywa ciepło niezależnie od tego jakie ciemności go otaczają.

7. Animalizm: Chodzenie po ścianach - Za pomocą niewidocznych gołym okiem haczyków na dłoniach i stopach, umożliwia wampirowi poruszanie się po wszelkich płaszczyznach, nawet takich jak pionowe ściany czy sufity. Moc bierna.

8. Animalizm: Pazury – Szpony krwiopijcy są dłuższe, twardsze i o wiele ostrzejsze niż być powinny. Za ich pomocą z łatwością może rwać czy ciąć ciało a nawet kości czy drewno. Moc bierna.

9. Zmiana kształtu: Rozmycie – Sylwetka i kontury użytkownika rozmywają się, tworząc półwidok. Gdy wampir się porusza jest tak zamazany, że w znacznym stopniu utrudnia przeciwnikowi trafienie go i ocenę odległości.


Charakterystyka: O tym klanie wampirów można powiedzieć całkiem sporo gdyż słyną z brawury i gorącej krwi. Jego członkowie są narwani, szaleni i zdolni do wszystkiego. Opętani chciwością i rozkochani w bogactwie. Tak, pieniądze są ich prawdziwą namiętnością, druga po krwi. Przez to właśnie są tak niebezpieczni. Znani są z wielu niepotrzebnych mordów dokonywanych dla złota i ulotnej władzy jaką daje. Nie potrafią inwestować,  nie mają tak dobrej żyłki do interesów jak Dux. Oni zwyczajnie kochają pieniądze i nie mają żadnych oporów by je gromadzić nielegalnymi środkami. Wampiry tego klanu można rozpoznać po cwanym uśmiechu i szaleństwie skrzącym się w oczach, ewentualnie po portfelu wypchanym gotówką. Avido są przebiegli i dwulicowi, zdolni do zdrady własnego brata krwi. Takim osobom nie powinno się ufać. Pozostają wierni i oddani tylko Opiekunowi Klanu, zawsze starając się zdobyć jego względy i uznanie.
Uwielbiają przebywać w miejscach o dużym natężeniu ruchu, rajach dla kieszonkowców i drobnych złodziei. Członkowie klanu należą do różnych warstw społecznych, od tych pozornie najbiedniejszych, drobnych złodziejaszków i bandytów, po grube ryby trzymające w garści duże grupy przestępcze. Środowisko z jakiego zbudowany jest klan jest bardzo różnorodne, zabójcy, złodzieje, ale i cwani dilerzy. Wszystkich łączy jedno, miłość do złota, błyskotek, pięknych i cennych przedmiotów.
Wzajemna rywalizacja napędza całą machinę, sprawia również, że członków klanu bywa  niewielu. W Avido istnieje sprawny mechanizm selekcji wampirów i ich pozbywania się, aby wszystko działało tak jak należy. Z pozoru wszechogarniający chaos, a tak naprawdę dobrze przemyślany system, który pilnuje aby mrowie najniższego szczebla nie przekroczyło pewnej granicy.

Rekrutacja: Avido pragnie aby każdy członek klanu był sprytny, bystry i przebiegły. Aby miał smykałkę do lewych interesów, umiał zawsze zwęszyć dobrą okazje. Jednak to nie wszystko, ludzie których się wybiera muszą być również sprawni fizycznie. Trzeba pamiętać o tym, że kiedy klan zaczął się tworzyć, przyjmowani byli głównie kieszonkowcy, złodzieje, bandyci oraz zabójcy, czyli drobne zło tego świata. Oczywiście w trakcie dekad standardy się nieco zmieniły. Avido dobiera nowych członków na dwa stanowiska, powszechnie i nieustająco jako mięso armatnie, pomagierów, do brudnej roboty, gdyż tych wciąż brakuje ze względu na częste wzajemne mordy oraz nadziane szychy, tych tworzy się mniej chętniej, właściwie wszyscy z tego szczebelka byli wybierani przez Opiekunów, gdyż nikt nie chce tworzyć sobie potencjalnej konkurencji. Klan przyjmuje w swoje szeregi osoby, które umieją wykorzystać sytuację, często posiadają znajomości, ale również i przeszłość kryminalną. Ponad to przyszli i obecni członkowie klanu mają słabość do bogactwa, chcą się za wszelką cenę wzbogacić i zawsze wybierają tą łatwiejszą drogę, a nie sumienną i ciężką pracę. Są pazerni, chciwi i zdeterminowani. Dla paru srebrników są wstanie zabić kogokolwiek.

Relacje: Klan tak chciwych i łasych na pieniądze wampirów nie cieszy się zbytnią popularnością. Ich naturalnym wrogiem wydaje się być Dux, którzy zawsze posiadają wielkie bogactwo i kontakty, jednak ci uważają Avido raczej za nieszkodliwe i mierne zagrożenie. Często ktoś popełnia ten błąd sądząc, że drobne rzezimieszki i złodzieje to wszystko co reprezentuje sobą ten klan. W chaosie wewnętrznych walk i sporów mało kto dostrzega system i staranną selekcję, prowadzoną przez opiekunów aby pozostawić tylko najsilniejszych i najsprytniejszych.
Avido posiadają umiarkowanie dobre relacje z Berx jednak klany zorganizowane w bardziej typowy sposób wolą od nich stronić uważając za niegodny zaufania element wampirzego świata.

Dzieje: Prawdopodobnie początek tego klanu miał miejsce dopiero w średniowieczu, na terenach Królestwa Hiszpanii. Nie można dokładnie stwierdzić kto go zapoczątkował i w jakich okolicznościach pojawiła się ta specyficzna Linia Krwi. Krąży na ten temat wiele plotek i domysłów, jednak większość rozsądnych osobników wkłada je między bajki.
Pewne wzmianki w historii półwyspu Iberyjskiego sugerują, że wszystko zaczęło się mniej więcej wtedy gdy do władzy wrócił Alfonso VI. Niektórzy badacze historii Dzieci Nocy spekulują, że to właśnie ten utalentowany dowódca był założycielem klanu, nikt tego jednak nie możne na pewno potwierdzić.
Pierwsze pokolenia klanu było dość skryte i starało się zwracać jak najmniej uwagi. Wiadomo jednak, że jakiś czas później, to właśnie ci krwiopijcy brali czynny udział w organizacji wyprawy  znanego konkwistadora Francesco Pizarro. O tym jaką pełnił funkcję karty historii milczą. Pewne jest, że od 1502 roku uczestniczył w wyprawach do Ameryki Południowej. Oczywiście jego działania były przesycone intrygami i chęcią zdobycia bogactwa. Przyczynił się do śmierci innego Hiszpańskiego odkrywcy, gubernatora i konkwistadora dzięki czemu sam zyskał na swojej pozycji. Na tym etapie, prawdopodobnie był już wampirem i świadomie działał z ręki swego klanu.
W 1522 roku klan usłyszał o złotej krainie zwanej Birú i postanowił zorganizować wyprawę, aby przekonać się o tym na własne oczy. 1524 rok, Pizarro wyrusza wraz z załogą składającą się z ludzi i wampirów do Ameryki Południowej. Wyprawa się nie powiodła i klan wrócił do Hiszpanii. Dwa lata później, kiedy wampiry zyskały na bogactwie, Pizarro zorganizował drugą wyprawę. Dwa statki, ponad 40 członków klanu i około 120 ludzi. Niestety i ta wyprawa się nie udała, jednak Avido miał już pewność, że plotki o krainie pełnej złota są prawdziwe. Ciekawostką jest, że Indianie, których Hiszpanie spotkali podarowali im lamy i ludzi. Widząc, że przybysze żywią się ludzką krwią nazywali ich białymi demonami w lśniących skórach (zbroje). Dużo się nie pomylili...
I wreszcie dzięki wpływom wampirów Francesco zostaje gubernatorem, miał poparcie i odpowiednie fundusze, aby dotrzeć jeszcze dalej i podbić Amerykę. 250 członków załogi, wiele wampirów i jeszcze więcej ludzi docierają w 1532 roku do Ekwadoru. Konkwistadorzy wyruszyli w głąb imperium Inków. Rok później zajęli stolicę Imperium. Podbito nowy kontynent, krwiopijcy zyskują na bogactwie i na nowych zasobach krwi w postaci Indian. Przez pewien czas o wampirach nie ma żadnych wzmianek. Byli zajęci wewnętrznymi sporami o złoto Inków i innych plemion, wydawaniem zyskanej fortuny i knuciem kolejnych intryg. Przez długie lata nie można znaleźć już nic konkretnego na temat Avido. Najwyżej krótkie plotki i wzmianki.
Oczywistym jest jednak, że na przestrzeni lat działalność klanu rozszerzała się na cały świat.
Już na przełomie 1784, a 1785 roku, Joanna de Saint – Remy dokonała skandalicznego oszustwa, afera z naszyjnikiem dla królowej Marii Antoniny wartym 1,4 miliona lirów. Ponoć konfiskata z banku w Weston w 1861 roku. Niewątpliwie była powiązana z Avido. Inna wzmianka o tych wampirach pochodzi z roku 1969, kiedy to z Oratorium w San Lorenzo w Palermo ukradziono warty 20 milionów obraz Carafaggio „Boże Narodzenie”. Kolejna z 1986 roku, z archikatedry Gnieźnieńskiej został skradziony srebrny relikwiarz św. Wojciecha – dzieło o wyjątkowych walorach artystycznych i sporej wartości. Być może Dzieci Nocy nie uczestniczyły w tym bezpośrednio, ale chodzą plotki, że miały z tym wszystkim coś wspólnego. Z pewnością za nie jednym historycznym oszustwem i kradzieżą stał klan Avido. Można jednak uznać, że nowsze pokolenia składały się z wybitnych oszustów, a od jakiegoś już czasu można zarejestrować wzmożoną aktywność ich potomków na terenie całego świata.

Struktura klanu: W większości wampirzych klanów struktura jest bardzo podobna. Zmianie ulegają jedynie nazwy i w nieznacznym stopniu funkcje. W dzisiejszych czasach często porzuca się tradycyjne tytuły na rzecz tych używanych powszechnie i będących najbardziej uniwersalnymi. Wprowadza to jednolitość oraz przejrzystość nawet dla kogoś spoza klanu, co często bardzo ułatwia kontakty.

~ Opiekun Klanu 0/1
~ Wampir
~ Szczenię

Główna siedziba: Madryt

Zasady specjalne:

~ Każdy Avido posiada kryminalną przeszłość dlatego ukrywanie prawdziwej tożsamości jest dla nich bardzo ważne,

~ Walki wewnątrz klanu są tolerowane przez Opiekunów a nawet spotykają się z ich aprobatą,
Powrót do góry Go down
 

Avido

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: PROLOG :: Necronomicon :: Klany krwiopijców-